Biuro obsługi klienta:

Myiso Sp. z o. o.

ul. Os. Na Murawie 9/4
61-665 Poznań
NIP: 777-33-29-763

info@pencopolska.pl
+48 534 477 904

Zwroty

Kiedy mogę dokonać zwrotu?
Na dokonanie zwrotu – odstąpienie od umowy – masz 14 dni od momentu odebrania produktu, bez konieczności podawania przyczyny.

Jak mogę dokonać zwrotu?
Zwrotu możesz dokonać na dwa sposoby:

  • wypełniając formularz załączony do regulaminu i odsyłając go elektronicznie na adres: info@pencopolska.pl,
  • wypełniając formularz załączony do regulaminu i odsyłając go pocztą na adres: Myiso sp. z o.o., ul. Os. Na Murawie 9/4, 61-655 Poznań;

Towar należy zwrócić do nas w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy, wysyłając go na adres naszego magazynu: Myiso sp. z o.o., ul. Os. Na Murawie 9/4, 61-655 Poznań Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać: „Zwrot”.

Czy ponoszę jakieś koszty w związku ze zwrotem?
Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru, w szczególności opakowania, zabezpieczenia i nadania.

Kiedy otrzymam pieniądze?
Zwrot środków następuje nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas odstąpienia od umowy. Dokonujemy go przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użyłeś, płacąc za zamówienie. Jeżeli odsyłasz nam towar, zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania.

Przydatne informacje:

  • więcej szczegółów znajdziesz w naszym Regulaminie (paragraf 7: Prawo do odstąpienia od umowy)
  • link do wzoru oświadczenia, za pomocą którego możesz odstąpić od umowy: TUTAJ

Reklamacje

Kiedy mogę zgłosić reklamację?
Reklamację możesz zgłosić w poniższych przypadkach:

  • kiedy dociera do Ciebie uszkodzona przesyłka
  • kiedy otrzymany przez Ciebie towar ma wady jakościowe
  • kiedy przesyłka jest niezgodna z Twoim zamówieniem (niewłaściwe produkty, brak produktów)

Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamację możesz złożyć na dwa sposoby:

  • wypełniając formularz, załączony do regulaminu, i odsyłając go pocztą na adres: Myiso sp. z o.o., ul. Os. Na Murawie 9/4, 61-655 Poznań;
  • w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@pencopolska.pl;

Jakie informacje powinna zawierać moja reklamacja?
Reklamacja powinna zawierać:

  • Twoje imię i nazwisko,
  • kontakt do Ciebie (telefon, mail),
  • numer zamówienia,
  • dane i ilość reklamowanych produktów (nazwa, zawartość/ objętość),
  • nr dowodu zapłaty (paragonu lub faktury),
  • opis wady produktu,
  • Twoje oczekiwania (zwrot środków czy ponowienie nadania).

Jak wygląda proces rozpatrywania reklamacji?
Na odniesienie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania reklamacji zawierającej wszystkie dane. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Jesteś informowany na bieżąco na każdym etapie rozpatrywania reklamacji. Jeśli reklamacja dotyczy wad jakościowych produktu, Dział Kontroli Jakości zastrzega sobie możliwość wysłania kuriera po wadliwy produkt, aby zbadać go na miejscu.

Reklamacja zostaje uznana i co dalej?
Jeśli uznamy Twoją reklamację, poinformujemy Cię o tym i wystawimy dla Ciebie fakturę korektę, którą otrzymasz pocztą. Następnie, zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, możemy ponowić dla Ciebie nadanie zareklamowanych produktów lub zwrócić Ci środki.

Przydatne informacje:

  • więcej szczegółów znajdziesz w naszym Regulaminie (paragraf 8: Reklamacja)
  • link do wzoru oświadczenia, za pomocą którego możesz złożyć reklamację: TUTAJ

Koszty i sposób dostawy

Sposób dostawy Łączna kwota zamówienia do 250 zł Łączna kwota zamówienia powyżej 250 zł
Płatność internetowa Płatność przy odbiorze Płatność internetowa Płatność przy odbiorze
Kurier DPD, Kurier InPost 13,99 zł 18,99 zł 0,00 zł 0,00 zł
Paczkomaty InPost 11,99 zł 16,99 zł 0,00 zł 0,00 zł